زمان جاری : سه شنبه 01 خرداد 1403 - 7:51 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 558
نویسنده پیام
admin آفلاین

ارسال‌ ها587
عضویت3 /11 /1392
محل زندگیمشهد
سن: 18
تشکرها28
تشکر شده137
قوانین انجمن
1.1 لطفا
در هنگام ایجاد تاپیک انجمن مناسب را انتخاب نمایید و از ایجاد تاپیک در انجمن های نامتناسب با موضوع آن خودداری نمایید.
1.2 لطفا از ارسال تاپیک های تکراری جدا خودداری کنید.
1.3 از ایجاد تاپیک های تبلیغاتی و تجاری و تبلیغات در پروفایل و پیام خصوصی جدا خودداری کنید،درصورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و دسترسی وی از سایت برای همیشه قطع خواهد شد.
1.4 تاپیک های تبلیغاتی مربوط به جذب کاربر و مدیر در سایر سایت ها و انجمن ها در چت باکس،تاپیک ها،پیغام بازدید کنندگان و پیام خصوصی ممنوع بوده و درصورت مشاهده کاربر متخلف علاوه بر اخراج از انجمن مورد پیگیری قضایی و قانونی نیز قرار میگیرد.
1.5 از ایجاد تاپیک هایی با عنوان های \" عددی \" و \" شکلک \" مانند 1 ، 2 ، : ) ، : | و ... خودداری کنید.
1.6 حتما دقت داشته باشید در عنوان تاپیک هایتان به هیچ وجه حروف را نکشید ( ـــــ )،با این کار شانس سرچ کلمات به کار رفته در عنوان توسط گوگل به صفر میرسد.
1.7 در
صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران و مديران و مسئولان سايت،با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.
1.8 هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک \"شناسه ی کاربری\" را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی بن خواهد شد!
1.9 در صورت داشتن انتقاد از يک مدير لطفا آنرا در بخش پیشنهادات و انتقادات
مطرح کنید و از ارسال پیام خصوصی به مدیران پرهیز کنید.
1.10 درصورت داشتن مشکلی درخصوص انجمن آنرا در بخش سوالات انجمن
مطرح کنید و از ارسال پیام خصوصی به مدیران پرهیز کنید.
1.11 درصورت تمایل برای تغییر نام کاربری
پیام خصوصی به مدیر سایت بفرستید
1.12 هرکاربر حداکثر
2
بار مجاز به درخواست تغییر نام کاربری بوده و دفعات بعدی به درخواست وی رسیدگی نمیشود.
1.13 قرار دادن هرگونه لینک در چت باکس ممنوع است،درصورتی که لینک جنبه تبلیغات داشته باشد با کاربر خاطی برخورد خواهد شد و دسترسی وی برای همیشه به انجمن قطع میشود.
1.14 از نوشتن کلمات نامناسب و ناپسند،بحث و درگیری با کاربران در چت باکس خودداری کنید.در صورت مشاهده فرد خاطی از چت باکس اخراج میشود.
1.15 از دادن ID و شماره تلفن در چت باکس و تاپیک ها جدا خودداری فرمایید،درصورت مشاهده بار اول تذکر و در صورت تکرار اخراج فرد خاطی از چت باکس و بن از انجمن را به همراه خواهد داشت.
1.16 درصورتی که درخواستی مبنی بر افزودن تعداد تالار های بیشتر به انجمن دارید،درخواست خود
مطرح نمایید و ارسال پیام خصوصی به مدیران پرهیز کنید.
1.17 درصورتی که کاربری قصد ارسال یوزر نیم و پسوورد نود 32 رو داشته باشه حتما این یورز و پسوورد ها رو در فایل word pad قرار بدید و بعد از آپلود لینک دانلود فایل را در آن تالار قرار دهید تا انجمن در لیست سیاه آنتی ویروس نود 32 قرار نگیرد.
1.18 از ارسال اسپم مانند ارسال تک شکلک،کلماتی نظیر ممنون،خوب بود،عالی و ... در سایر بخش ها بغیر از بحث آزاد خودداری کنید و بجای آن از دکمه \" تشکر \" استفاده کنید،درصورت مشاهده پست اسپم حذف میشود.
1.19 مدیران هر بخش موظف هستند بیشتر فعالیت خود را در بخش مربوطه انجام دهند و علاوه بر آن بر فعالیت سایر اعضا در آن بخش نظارت داشته باشند.
1.20 دسترسی به پروفایل کاربر و اخراج وی تنها بر عهده مدیر کل،مدیر ارشد و معاون انجمن میباشد و مدیران بخش و کاربران درصورت مشاهده کاربر خاطی باید به مدیر کل یا مدیر ارشد و معاون اطلاع دهند.
1.21 مدیران انجمن دقت داشته باشند،درصورتی که پستی را حذف میکنند حتما دلیل حذف و یا ویرایش را ذکر کنند تا کاربر موجه اشتباه خود شود.
1.22 مدیران انجمن درصورت عدم فعالیت و لاگین نشدن به سایت بیش از 15روز بدون اطلاع قبلی،به گروه مدیر بازنشسته انتقال مییابند.
1.23 مدیران انجمن درصورتی که قصد دارند مدتی فعالیت نکنند و یا به انجمن لاگین نشوند حتما مدت زمان نبودشان را در بخش ویژه مدیران اطلاع دهند،در غیر این صورت طبق بند فوق مدیر بازنشسته میشوند.
1.24 نحوه ارتقاء کاربران به صورت زیر میباشد :
150 پست : کاربر فعال
250 پست : کاربر خودمونی
350 پست : کاربر برتر
500 پست : کاربر حرفه ای
1000 پست : کاربر ویژه
بعد از اینکه کاربری ویژه شد،بسته به میزان فعالیتش کاندید مدیریت شده و ارتقا میابد.
چهارشنبه 16 بهمن 1392 - 10:13
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :