زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 12:42 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 74
نویسنده پیام
nastaran آفلاین

ارسال‌ ها1
عضویت18 /5 /1401
نقش لباس زیر در فعالیت های ورزشی
لباس زیر ورزشی لباسی است که برای زیر لباس ورزشی شما طراحی شده است و شما آن را زیر لباس بیرونی خود می پوشید و از نقاط صمیمی و حساس بدن خود محافظت می کند. البته تنها مزیت پوشیدن لباس زیر ورزشی راحتی در حین ورزش نیست. اما استفاده از آن به سلامت بدن نیز منجر می شود. به همین دلیل، انتخاب لباس هایی که با جنس آن از بوی نامطبوع جلوگیری می کند، یک اصل مهم است تا همیشه احساس شادابی و خشکی داشته باشید. همچنین بی دقتی در خرید لباس زیر نامناسب برای ورزش می تواند آسیب های جبران ناپذیری مانند عفونت، باکتری و قارچ، خارش، سوزش و ... را به همراه داشته باشد. داشتن این عوارض نه تنها مانع عملکرد ورزشی شما می شود، بلکه سلامت شما را نیز به خطر می اندازد.
شورت
شورت نمونه ای از لباس زیر است که هم برای ورزش و هم برای زندگی روزمره استفاده می شود. شورت های ورزشی قسمت شخصی و خاصی از بدن را پوشش می دهد. بنابراین ، وجود آن ضروری است. از آنجا که این تمرینات باعث تعریق زیادی می شود و اگر کسی از شورت ورزشی استفاده نکند ، از بیماری های مختلف یا تعرق رنج می برد. اگر شورت های ورزشی از مواد صحیح انتخاب شوند ، می توانند عرق تولید شده در این مناطق را جذب کرده و از عفونت و میکروب در این مناطق جلوگیری کنند.
همچنین به خاطر داشته باشید که شورت های ورزشی زنانه، یکی از لباس های تناسب اندام است که نباید سبک و بی فایده تلقی شود. بنابراین ، هنگام انتخاب و خرید به طراحی و مواد آن توجه کنید.

سینه بند
نمونه دیگر لباس زیر زنانه سینه بند است که برای قسمت بالای بدن و محافظت از پستان استفاده می شود. امروزه ، سینه بندهای ورزشی در مواد و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که باعث می شود آزادی خریدار انتخاب شود. اما به عنوان مشتری که به دنبال لباس زیر ورزشی است ، باید بدانید که هر مدل شورت و سینه بند برای یک هدف خاص طراحی و ساخته شده است و هدف آن ها فقط زیبایی نیست! بنابراین سعی کنید یک سینه بند را انتخاب کنید که برای حفظ و نگهداری شما و بدن شما مفید باشد و از آسیب دیدگی جلوگیری می کند.

زیر پوش
همانطور که گفته شد، زیرپوش یکی دیگر از لوازم جانبی و تجهیزات است که به عنوان لباس زیر زنانه استفاده می شود و عملکرد خاص خود را دارد. پوشیدن و استفاده از این لباس زیر بدون لطف نیست و سلامتی و راحتی این ورزشکار را به ارمغان می آورد. همچنین، زیرپوش مخصوص ورزشی را می توان در دو نوع لباس زیر ورزشی ، آستین بلند و کوتاه مورد استفاده قرار داد.
سه شنبه 18 مرداد 1401 - 10:46
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :