زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 11:04 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 113
نویسنده پیام
hasanem آفلاین

ارسال‌ ها20
عضویت5 /9 /1397
کاغذ دیواری راه راه و کاربردهای آن
چطور طرح‌های راه راه را در دکوراسیون به کار ببریم؟طرح‌های کاغذ دیواری راه راه چه به صورت سنتی از آنها استفاده کنید و چه به شکلی کاملاً مدرن و امروزی، روشی فوق‌العاده برای ایجاد فضایی متفاوت و نظم دادن به فضا هستند. این طرح‌ها بسته به نوع کاربرد، می‌توانند اتاق شما را از نو شکل دهند و عنصری شیک و تازه به فضا اضافه کنند.مهمتر از همه اینکه طرح های راه راه با طرح های دیگر گرافیکی، گل و دیگر الگوها ترکیب می شوند و این بدان معناست که همه جا میتوان آنها را به کار برد.از بهترین ویژگی‌های طرح‌های راه راه این است که پرکاربردند. اگر ترکیبی از سایه‌های مختلف یک رنگ باشند، شیک هستند؛ اگر ترکیبی از رنگ‌های تند و پررنگ باشند، پرهیجانند؛ اگر راه‌راه‌ها هم‌اندازه باشند، کلاسیک به شمار می‌روند و اگر همۀ راه‌ها با هم متفاوت باشند، مدرن هستند.
کاغذ دیواری
پوستر
پارکت لمینت
کف پوش
پرده
رانر و رومیزی
کجا طرح‌های راه راه را به کار ببریم؟طرح‌های راه راه همه‌جا کاربرد دارند. در اینجا تنها به چند نمونه اشاره می‌کنیم:
دیوار، بالشت، فرش، آباژور، سقف، پرده، ظروف، روتختیتصویر: https://3khat.com/wp-content/uploads/2017/05/WALLPER-PIKO-NO-SR171-PG-72D.jpg
کاغذ دیواری راه راه
طرح‌های راه راه را افقی به کار ببریم یا عمودی؟به شکل سنتی، راه‌راه‌ها را عمودی به کار می‌برند. این راه‌های عمودی خطای دید ایجاد می‌کنند و ارتفاع را بیش از حد واقعی نشان می‌دهند و در نتیجه سقف را بلندتر می‌نمایانند. ترکیب رنگی سایه‌های تیره و روشن یک رنگ، ظاهری ملایم خلق می‌کند که کلاسیک و زیبا است. هر چه تضاد رنگ‌ها بیشتر می‌شود، قدرت آنها افزایش می‌یابد و هیجان بیشتری به فضا منتقل می‌شود.
راه‌راه‌های افقی تاحدی نوگرایانه‌تر و مدرن‌تر از راه‌راه‌های عمودی هستند.
این راه‌های افقی باعث می‌شوند اتاق عریض‌تر به نظر برسد و فضا را درازتر نشان می‌دهند. به علاوه معمولاً راه‌راه‌های افقی، وقتی رنگ‌ها و راه‌هایی با عرض متفاوت در خود داشته باشند، شادتر به شمار می‌روند و نوعی حس جسارت، سرگرمی و تازگی را منتقل می‌کنند. تصویر: https://3khat.com/wp-content/uploads/2017/01/ECO-VENUSTA-NO-SR9026-PG-12-1021x1024.jpg نکاتی برای استفاده از طرح‌های کاغذ دیواری راه راه:۱. ترکیب رنگ‌هایی را که با هم جور نیستند به کار نبرید. طرح‌های کاغذ دیواری راه راه به خودی خودی اثرگذار هستند و باید (بسته به اینکه به دنبال چه فضا و حسی هستید) رنگ‌هایی انتخاب شوند که یا با هم در تضادند و یا از یک خانوادۀ رنگی هستند. رنگ‌های ناجور با هم مانند نارنجی و بنفش بیش از آنکه گرافیکی و برانگیزاننده باشند، اعصاب‌خردکن و برهم زننده تمرکز هستند. برای آشنایی با اصول ترکیب رنگ، به مطالب مرتبط با ترکیب رنگ، مراجعه کنید. بیشتر
۲. در فضاهای کوچک رنگ‌های قوی به کار ببرید. اگر می‌ترسید که طرح راه‌راه را در فضاهای بزرگ‌تر به کار ببرید، سرویس بهداشتی یا راهروی ورودی فضاهای کوچک خوبی برای تجربۀ کاغذ دیواری راه راه هستند. افراد اغلب طولانی‌مدت در این فضاها نمی‌مانند و در نتیجه خسته نمی‌شوند.
۳. راه‌راه‌ها را با طرح‌هایی ساده ترکیب کنید. اگر طرح کاغذ دیواری راه راه است، احتمالاً مبلمان ساده مناسب‌تر است. اگر کوسن‌های راه‌راه دارید، تعدادی کوسن ساده یا گلدار بین آنها قرار دهید. بدین شکل فضا منسجم‌تر است و چشم بیننده فضای استراحت دارد.
۴. وقتی با طرح‌های راه‌راه کار می‌کنید، اندازۀ اتاق را در نظر بگیرید. هرچه اتاق بزرگ‌تر باشد، راه‌راه‌های کاغذدیواری هم باید عریض‌تر شوند. راه‌راه‌های باریک در اتاقی بزرگ ممکن است شلوغ به نظر برسند و راه‌راه‌های عریض در اتاقی کوچک اثر خود را از دست می‌دهند.
۵. تکنیک‌های ظریفی مثل ترکیب راه‌های براق و مات می‌تواند به فضا عمق و بعد اضافه کند بی آنکه خیلی برجسته و تحریک‌آمیز شود. این ترکیب‌ها شیک و کلاسیک هستند و در فضاهای سنتی خیلی خوب جواب می‌دهند.
۶. ترکیب راه‌های افقی عریض و باریک در اتاق‌های کودک بسیار خوب جواب می‌دهد و فضای شادی را ایجاد می‌کند.
۷. کف فضای بسیار مناسبی برای استفاده از طرح‌های راه‌راه است. می‌توان از کفپوش‌ها و لمینت‌های طرح‌دار استفاده کرد. به علاوه فرش‌های راه‌راه نیز عنصر گرافیکی فوق‌العاده‌ای را به فضا می‌افزایند. اگر نمی‌خواهید کل کف را راه‌راه کنید، دست‌کم یک پادری یا کنارۀ راه‌راه انتخاب کنید.
۸. اگر از کاربرد طرح‌های راه‌راه واهمه دارید، از کارهای کوچک آغاز کنید. گلدان، آباژور یا دیگر وسایل تزئینی‌ای با طرح راه‌راه انتخاب کنید و اگر آن را پسندیدید آرام آرام طرح‌های راه‌راه دیگری را به فضای خانه‌تان اضافه کنید.تصویر: https://3khat.com/wp-content/uploads/2017/04/WALLPER-POKER-NO-SR60303-PG-57S-802x1024.jpg استفاده از طرح راه راه در دیوارهااگر می‌خواهید دیوارهایتان را با استفاده از کاغذ دیواری راه راه پوشش دهید، نکاتی را که گفته شد، در ترکیب رنگی کاغذ راه‌راه و سایر وسایل اتاق لحاظ کنید. اگر احساس می‌کنید پوشاندن تمام دیوارها با کاغذ دیواری راه راه خسته‌کننده و شلوغ است، یک دیوار شاخص را با کاغذ راه راه بپوشانید.
راه‌راه‌ها را طرح‌های خنثیِ جهان طراحی می‌نامند. طرح‌های راه‌راه می‌توانند در هر اتاقی با هر سبک و سایزی استفاده شوند. آنها را می‌توان در حجم بالا یا پایین به کار برد و با هر طرحی هماهنگ می‌شوند. اگر می‌خواهید طرحی را به یک اتاق ساده اضافه کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، طرح‌های کاغذ دیواری راه راه بهترین پیشنهاد هستند.شما می توانید با مراجعه به منوی کاغذدیواری در فروشگاه اینترنتی ۳ خط در بخش طرح و مدل گزینه راه راه را انتخاب نمایید وجدیدترین طرح های کاغذ دیواری راه راه را ملاحظه فرمایید .
دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 16:53
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :